torsdag 28 april 2011

Statusrapport = RRR

Resurs
Resursen är på G! Jobbar och står i, så kul! Elisabet och jag är lite petiga men ska det vara intressant, pedagogisk och magiskt när man kliver in på skolans resurssida, då får man ligga i!

Rektorer
Idag har vi mött våra rektorer och haft ett bra möte, IT-plan på G och nya mål i sikte, spännande!

Roligt
Det är så himla roligt att gå den här kursen, givande och utvecklande, jag förstår inte hur jag ska klara mig nästa år..

Kort inlägg för nu måste jag tillbaka till resursen och driva upp lite fler plantor...

2 kommentarer:

  1. Avundsjuk!!! Så kul det måste vara att få jobba tillsammans. Jag förtår att ni har roligt. Är övertygad om att det blir toppklass på slutresultatet också.
    Instämmer om det sista!

    SvaraRadera
  2. Det är inspirerande att läsa din blogg! Det händer något hela tiden. Blir intressant att se eran sida när den är klar!

    SvaraRadera