onsdag 2 februari 2011

En ny dag med nya möjligheter..

Hej och hå nu har jag tagit bort några punkter på min "att göra" lista och lagt till några nya jag har även tittat på en intressant film. Idag har en photostory skapats med hjälp av några bilder som skapats i Google Sketchup, något töntig men det får mina kursare stå ut med :).

Jag har också tagit del av en dokumentär kring  barn och reklam vilken Elisabet tipsade mig om i sin blogg. En film värd att titta på, den finns på SVT-Play till den 12/2.

Imorgon ska jag jobba vidare med vår klassblogg, kolla igenom lite bilder på vår nya hemsida och även kolla av ett nytt verktyg som jag började trixa med i söndags (WIX). Det programmet verkar ha helt fantastiska möjligheter, min tanke (just nu) är att jag och min pappa kan skapa en hemsida med snygga fotografier, kul, kul!

Just det, det höll jag ju på att glömma... Igår hade jag och Elisabet ett roligt möte med några av våra kollegor, IT-bollen har börjat rulla....TJO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar