onsdag 20 oktober 2010

Less is more and more is more...

Vilken underbar dag!!!
Idag har vi redovisat våra startnycklar och jag har haft förmånen att ta del av så många bra, tänkvärda, roliga och intressanta nycklar. Jag har gråtit, skrattat och samtidigt lärt mig oerhört mycket. Jag är så glad över att jag valde att ta del av den här kursen. Jag lär mig något nytt vid varje tillfälle och förhoppningsvis delar jag också med mig.

Min egna redovisning gick bra men jag erkänner att jag kunde ha pratat lite mer, nervositeten tog liksom överhanden när jag väl stod där, framför en massa erfarna pedagoger (och jag som bara jobbat i några år). Tur att ni alla är så duktiga på att ge positiv feedback, tack, tack!

Nej nu ska jag äta, sova och drömma om WOW-Jocke :).

2 kommentarer:

  1. Du var grymt bra. Du gav verkligen ett lugnt och proffsigt intryck.

    SvaraRadera
  2. Hej
    Mycket känslor i omlopp! Du skötte din presentation på mycket bra sätt. Det är som vi pratat om förut – vad gör bilder med oss och vad gör vi med bilder.

    Bra jobb!
    /Måns

    SvaraRadera